Printex
Administrator Forum

Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:35, 28 Gru 2007 Temat postu: Regulamin Działu "Wydarzenia" |
|
|
WYDARZENIA
Regulamin Działu
1. Zasady :
- Obowiązuje Regulamin Forum
- W tym podforum należy zakładać tematy związane z planowymi wydarzeniami, które dopiero mają nastąpić
- GM zamieszczają tu ogłoszenia o planowanych akcjach i wydarzeniach
- Odpowiedzi na tematy maja wyrażać opinie co danego zdarzenia, które ma nastąpić
- Nie odpowiadamy, jeżeli nic sensownego nie mamy do zaproponowania. Każda odpowiedź nie wnosząca nic lub niewiele do tematu będzie surowo karana
- Temat ten ma za zadanie pomóc w zaplanowaniu gry tak aby była ciekawsza i urozmaicona o pomysły Graczy, Mistrzów Gry lub Administrację Gry i Forum
- Przed założeniem tematu sprawdź (używając opcji "Szukaj") czy podobny temat już nie istnieje. Jeśli jest, ale zamknięty skontaktuj się z moderatorem działu, który być może otworzy już istniejący temat
- Tytuł tematu powinien jasno określać, jaką posiada zawartość!
- Tematy dotyczące ogólnych dyskusji w grze zakładamy w podforum DYSKUSJE
- Tematy nieaktywne prze 14 dni będą zamykane
2. Zabrania się:
- Dyskusji która nie jest związana z grą Metin2
- Zakładania wątków, które w treści odwołują się lub zawierają tematykę pasującą do innych for Metin2
- Zamieszczania w treści postów linków referencyjnych, odwołujących się do stron o charakterze komercyjnym oraz pozwalających na działalność zarobkową oraz wszelkich nie związanych z grą Metin2
- Zamieszczania treści nawołujących do łamania prawa, informacji o możliwych do wykorzystania (w celu osiągnięcia korzyści w Grze, IRC lub na Forum) - bugach, błędach, crack'ach i innych treści hakerskich
Post został pochwalony 0 razy
|
|